reklama

Taký deň ...

Dnes nie je veľmi vydarený deň. Nevravím že nie sú aj horšie, len ma všetko nejako viac znervózňuje. Neviem, to ochladenie prišlo náhle, a uberá strašne veľa energie. Zima mi bola hneď ráno, keď som vykĺzla z teplej postele do útrob svojho vychladnutého bytu, zima v kúpeľni zima kým som si obliekla svoj obľúbený rolák. Kým som sa ako tak ohriala, vybehla z bytu, vonku, ešte vačšia zima.. Bŕŕ ..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

V práci konečne teplo, ale zase začali ma rozčuľovať iné veci... vyliala sa mi káva, nedarilo sa mi vypĺňať tabuľky v práci bez chýb, stále niekto vyrušoval... ale bolo aspoň teplo. Potom som si dala koláčik ktorý priniesla kolegynka, ale keďže o chvíľu na to bol obed, dopadlo to tak, že som bola prejedená a chcelo sa mi spať, a zas sa mi nedarilo vypĺňať tabuľky bez chýb. Tešila som sa domov, ako sa schúlim do teplej deky a s teplým čajíkom zasadnem k telke. Veď ide posledná časť obľúbeného seriálu. Lenže keď som vyšla do tuhej zimy, len ma tak striaslo. Trasúc sa na zastávke som čakala na autobus, ktorý meškal 20 minút a v tejto časti mesta chodí len každú polhodinu. Tak som sa vybrala pešo. Premrznutá, unavená, nervózna. V centre som nastúpila do trolejbusu plného ľudí. Ďalej som mrzla. Pri každom otvorení dverí na zastávke ma ovalil prúd studeného mrazivého vzduchu. Vedľa mňa si sadlo dieťa držiace v rukách hokejku. Špinavú. Moja svetlá bunda to schytala, upozornenia nestačili, dieťa sa stále hyzdilo, pretože ho očividne cesta autobusom nebavila a stále sa vypytovalo svojho unudeného otca, kedy budú vystupovať. Otec na mňa zazeral. Keď mi začalo z nudy šermovať hokejkou okolo hlavy znovu som ho upozornila, proste nemalo to konca.Ale dočkala som sa. Znova do mrazivej zimy, potom do preplneného obchodu kde sa nedalo ani pohnúť. Samozrejme, hovorím o obchode s darčekmi. Ale podarilo sa kúpit.A bolo tam teplo. Aspoň že tak.Blížim sa domov, otváram vchodové dvere, super, konečne. Otvorím schránku, a tam upozornenie z banky. Vraj som nedala súhlas s inkasom z účtu. To snáď nie. Urobili chybu, poslali mi avízo lebo platba im neprešla a ešte mi to upozornenie chcú účtovať podľa ich cenníka. Zase som naštvaná. Tak som tam zavolala , vysvetlila to s nimi, a dala som si teplý kúpeľ.Konečne pohoda.Ja viem, mnohí ľudia majú oveľa horšie dni.. ale vždy by mohlo byť aj lepšie. Teplo, pohoda, keď sa všetko darí, všetko funguje a nie sú žiadne problémy. No povedzte, kto z nás by to nebral? Ale tá mrazivá zima... tá teda odoberá energiu.... Bŕŕŕ

Alena Matejovska

Alena Matejovska

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...život stále prináša niečo nové, škoda že to nie sú vždy len pozitívne veci ... ale tak to asi musí byť a nič s tým nenarobíme ... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromnéPoézia

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu